Zwroty / Reklamacje

Zwroty i wymiany

Akceptuję zwroty oraz wymiany zamówionych w moim sklepie ubrań i akcesoriów.

Proces zwrotu/wymiany:

UWAGA: Klient ma możliwość wymiany tylko na inny kolor lub rozmiar z tego samego modelu lub inny produkt w tej samej cenie.

Zapakuj produkt, pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia. Zaadresuj paczkę na mój adres:

Libou

Natalia Malinowska

Aleja Zwycięstwa 56

80-207 Gdańsk

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania i w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

Uwagi:

a) Klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.

b) Libou zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.

c) Libou nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do mnie za pobraniem.

d) Sklep Libou nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

e) W przypadku pierwszej wymiany danego zamówienia wysyłka do klient odbywa się na koszt Libou. (dotyczy tylko przesyłek krajowych)

f) Zwrot pieniędzy na wskazane przez klienta konto następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania przeze mnie przesyłki zwrotnej.

W razie jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się poprzez formularz kontaktowy: