Regulamin

1. Sklep Internetowy Libou , działający pod adresem www.libou.pl, którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Natalia Malinowska, z siedzibą pod adresem Grunwaldzka 2/1, 14-100 Ostróda, NIP: 7412083306, REGON: 383511784.

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, odbioru osobisty jest możliwy tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

3. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego: 29 1050 1764 1000 0092 6773 6396 lub za pomocą systemów szybkich płatności internetowych.

4. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane – informując o tym e-mailem.

5. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.

6. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy kontakt@libou.pl

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

8. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je sklep libou.pl, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na sklep libou.pl.

10. Wysyłka dokonywana jest za pomocą firmy kurierskiej. W przypadku wyboru firmy kurierskiej istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem.

11. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 2-7 dni roboczych od dnia przekazania produktu na magazyn.

12. Zwroty, wymiany i reklamacje

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Proces zwrotu/wymiany:

UWAGA: Klient ma możliwość wymiany tylko na inny kolor lub rozmiar z tego samego modelu lub inny produkt w tej samej cenie (obowiązuje cena na paragonie).

1) Zapakuj produkt, pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.

2) Zaadresuj paczkę na nasz adres:

Natalia Malinowska

ul. Grunwaldzka 2/1

14-100 Ostróda

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki

3) Uwagi:

a) Klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.

b) Libou zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.

c) Libou nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem.

d) Firma Natalia Malinowska nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

e) W przypadku pierwszej wymiany danego zamówienia wysyłka do klient odbywa się na koszt Libou. (dotyczy tylko przesyłek krajowych)

f) Proces wymiany lub zwrotu dokonywany jest w przeciągu 14 dni od otrzymania przez Libou przesyłki.

Proces reklamacji:

W celu reklamacji odeślij do nas towar wraz z potwierdzeniem zakupu.

Na rozpatrzenie reklamacji mam 14 dni, skontaktujemy się z tobą i powiadomimy o decyzji.

14. Dane Klientów mojego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

15. Korzystanie ze strony internetowej libou.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).