Koszt i termin dostawy

1. Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.

2. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem różnych firm kurierskich, które wybierasz podczas składania zamówienia, cena uzależniona jest od wagi produktów, stawka początkowa:

Poczta Polska Paczka+ (1-2 dni robocze) doręczenie pod adres – 12 zł ;

Poczta Polska Paczka+ (1-2 dni robocze) za pobraniem – 16 zł ;

InPost Paczkomaty (1-3 dni robocze) -13 zł ;

Kurier DHL (1-3 dni robocze) – 16 zł ;

Zastrzegam prawo do obniżenia kosztu wysyłki jeśli gabaryty zamawianych produktów są niewielkie.

3. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 2-7 dni roboczych.  Zazwyczaj są to maksymalnie 2 dni robocze, jednak zastrzegam sobie prawo do wysyłki w ciągu 7 dni w okresach natężenia zamówień. Nie uwzględniam czasu przewidzianego na dostawę przez firmę kurierską.

4. Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.

5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

6. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@libou.pl w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.